המשמעות של בניית אתרים
בניית אתרים היא תהליך מקיף המטרתו ליצור פלטפורמה דיגיטלית עבור עסק, מותג או יחיד אשר מאפשרת הצגה מרשימה ויעילה באינטרנט.
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, האינטרנט הפך לכלי אידיאלי להגעה לקהל רחב ולהצגת מגוון השירותים והמוצרים שעסק מציע.
כאשר לקוחות מחפשים מידע, הם פונים למנועי חיפוש וזהוויות שונות על מנת למצוא את הפתרונות הרלוונטיים. בניית אתר מאפשרת לעסק להציע את עצמו כאפשרות מובילה ומשכנעת, מובילה להקניית לקוחות חדשים ושיפור נוכחות בשוק. כדי להצליח בזה, יש לייצר אתר איכותי המציע חוויית משתמש מעולה, עם תוכן איכותי, קידום מתאים והתאמה שוטפת לצרכי הקהל.
בחירת סוג האתר המתאים עבור העסק היא פעולה בקריטית לפני התחלת תהליך הבנייה. נפרט על שלושת האפשרויות הנפוצות ביותר:
דף נחיתה (Landing Page):
דף יחיד אשר ממוקד על נושא ספציפי ומטרתו למקד את תשומת הלב של הגולש. הקידום של דף נחיתה נעשה בדרך כלל דרך קידום ממומן, משום שאינו מכיל מספיק תוכן לקידום אורגני מתחרותי.
בואו נבנה חזית חדשה לעסק שלכם, דברו איתנו
חנות וירטואלית:
אתר שמאפשר תצוגה ורכישה מקוונת של מוצרים ושירותים, כולל אפשרות לתשלום ומשלוח עד הבית.
כאן המחירים והעסקאות ניהולים באופן מקוון ומאפשרים חוויה שלמה ללקוח.
העלאת האתר המתאים עבור העסק דורשת הבנה מעמיקה של מטרות העסק והתחום המדויק שבו העסק פועל, מאפיינים של הקהל ואף דרישות השיווק.
לאחר בחירת סוג האתר המתאים עבור העסק, חשוב להבין שאי קידום נכון עשוי להוביל לאי הצגה בדף הראשון של תוצאות החיפוש ולחסימה מהגולשים. קידום ממומן (PPC) במנועי החיפוש הוא כלי מהיר וזמין ביותר לקידום האתר, ובו מתחרים למיקום המוביל בתוצאות ומשלמים עבור כל לחיצה.
בשיטה זו, אנו מתמודדים על מיקום מוביל ומשלמים בהתאם לכל לחיצה. בבחירת משרד פרסום, חשוב להתייחס גם לאפשרויות הקידום שהמשרד מציע.
קידום אורגני (SEO) הוא שיטה נוספת לקידום במנועי החיפוש. זו השקעה לטווח ארוך הדורשת זמן, אך עשויה לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש לטווח ארוך. לשם כך, מתמקדים בהעשרת האתר בתוכן רלוונטי וביצירת ערך לגולשים.
באמצעות שיטה זו, האתר יכול להיות במיקום הראשון בתוצאות החיפוש לטווח ארוך, בלי לדרוש השקעה נוספת של זמן וכסף.